Letovanje 2023: Grčka, Turska, Italija, Egipat, Emirati, putovanja Evropom, ceo svet!
Putuj - vidi - živi!
Rezerviši!

Lokacija: 500m od centra Kušadasija, 1km od plaže. Hotelska ponuda: restoran, bar, bazen, bilijar, pikado. Sobe: Sve sobe imaju tuš/WC, klimu, TV, telefon, fen, balkon. Usluga: Usluga u hotelu je noćenje sa doručkom ili polupansion (doručak na bazi švedskog stola, samoposluživanje, večera – meni).

www.hotelcarina.com.tr

 CARINA HOTEL 3*
TIP SMEŠTAJA MAKS. OSOBA USLUGA 09.06. 19.06. 29.06. 09.07. 19.07. 29.07. 08.08. 18.08. 28.08. 07.09. 17.09.
19.06. 29.06. 09.07. 19.07. 29.07. 08.08. 18.08. 28.08. 07.09. 17.09. 27.09.
broj noćenja 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
Standard soba 2+2 ND 391 404 518 518 528 621 621 621 621 518 518
Standard soba 2+2 PP 437 450 564 564 574 667 667 667 667 564 564
DOPLATE :
* Jednokrevetna soba – doplata 50%
POPUSTI:
* 1. dete od 0 – 7 god. – besplatno
* 1. dete od 7 – 13 god. – popust 50 %
* 2. dete od 0 – 7 god. – besplatno
* 3. odrasla osoba – popust 30 %
* POPUST 15 %za rezervacije do 31.03.  – popust se odnosi na cenu hotela.
KUŠADASI
odrasli deca do 12. god
POVRATNA 85 € 60 €
JEDAN PRAVAC 60 € 60 €
U slučaju SOPSTVENOG PREVOZA dinarski deo aranžmana za odraslu osobu iznosi 2000 din, za dete do 12 godina gratis.

 

PROGRAM PUTOVANJA (TURSKA – AUTOBUS) i ostale napomene

1.dan – Putovanje. Beograd – sastanak putnika u ranim jutanjim satima/sa parkinga u Bloku 42 (prekoputa ulaza na buvlju pijacu), minimum pola sata pre predviđenog vremena polaska. Polazak autobusa u navedeno vreme. Dnevna i noćna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.

2.dan – 10.dan Sarimsakli/Kušadasi/Didim – dolazak u mesto. Smeštaj u hotel posle 14h po lokalnom vremenu. Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Noćenje.

11.dan – Sarimsakli/Kušadasi/Didim – napuštanje hotela do 10h po lokalnom vremenu. Polazak autobusa u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Noćna i dnevna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.

12.dan – Beograd – dolazak u Beograd, na mesto polaska. Očekivan dolazak u Beograd, na mesto polaska je u prepodnevnim časovima (u zavisnosti od uslova na putu i graničnim prelazima).

Aranžman obuhvata:

  • prevoz visokopodnim ili double decker autobusom turističke klase na navedenoj relaciji (klima; audio/video oprema).
  • 11 dana / 10 noći u izabranom hotelu sa navedenom uslugom
  • troškove organizacije puta
  • usluge predstavnika na destinaciji

Aranžman ne obuhvata:

  • međunarodno putno-zdravstveno osiguranje – Wiener Stadische osiguranje – izdaje se u agenciji.
  • fakultativne izlete na destinaciji
  • individualne troškove putnika

Autobuski prevoz:

  • predviđen raspored privremenog zaustavljanja u slučaju autobuskog prevoza – zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od raspoloživosti i kapaciteta stajališta i uslova na putu. U autobusu je najstrože zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava. Svaki putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca (vodiča) u poslu, biće odmah isključen sa putovanja. Organizator putovanja pravi raspored sedenja, uzimajući u obzir potrebe starijih lica, lica sa posebnim potrebama, porodica sa malom decom, trudnica. Putnik će prihvatiti svako sedište koje mu organizator putovanja dodeli. Organizator putovanja određuje mesto polaska, mesta za pauze i njihovu dužinu. Uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu. Prostor za prtljag u autobusu je ograničen. Putnik je dužan da vodi brigu o svojim stvarima unetim u prevozno sredstvo, o davanju, odnosno preuzimanju prtljaga predatog prevozniku. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Organizator putovanja organizuje prevoz putnika do hotela ili apartmana onoliko koliko je to u svakom mestu odredišta fizički moguće i dozvoljeno saobraćajnim propisima. Prenos prtljaga do smeštajne jedinice putnici obavljaju sami. Putnici se mole da obeleže svoj prtljag: ime, prezime, kontakt telefon.

NE POSTOJI mogućnost spajanja smena u slučaju autobuskog prevoza

Načini plaćanja:

  • svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti, po prodajnom kursu Banke Intesa na dan uplate
  • gotovinski – uplata avansa od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, ostatak najkasnije 7 dana pre polaska.
  • čekovima građana najkasnije do 15.12.2015., datumirani svakog 15-og u mesecu.
  • mogućnost plaćanja administrativnom zabranom

Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.

Važne napomene:

  • svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Svi putnici, državljani Srbije, koji poseduju nove biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati BEZ VIZA. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost za validnost putne isprave i ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak.
  • država Turska počev od 01.01.2015. godine će zahtevati od svih stranih državljana koji ulaze u Tursku da poseduju pasoš sa rokom važnosti od minimum 60 dana i više.
  • maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.
  • putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • putnik je dužan da dva dana pre puta proveri tačno vreme polaska autobusa.
  • svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
  • svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
  • organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
  • u slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
  • organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene. Minimalni broj putnika za realizaciju je 50 putnika.
  • organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju
  • u slučaju promena na monetarnom tržištu , kao i promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cene aranžmana.
  • potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
  • smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
  • u pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • u većini hotela postoje porodične sobe (family room) za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade se na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
  • u svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, sem gde je drugačije navedeno.
  • obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
  • svim strankama koje koriste sopstveni prevoz, Voucher će biti izdat 7 dana pre datuma početka korišćena aranžmana (za sopstveni prevoz), odnosno na polasku za autobuski prevoz
  • oktopod travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor.
  • uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja  licenca OTP 130/2010 od 05.02.2010.