Letovanje 2017: Grčka, Turska, Italija, Egipat, Emirati, putovanja Evropom, ceo svet!

Letovanje 2018 – Grčka – Skala Furka

Hotel ROYAL 3* – Skala Furka, Kasandra, nalazi se na samoj plaži, objekat koji u Skala Furci ima najbolju lokaciju na najatraktivnijoj lokaciji letovališta. Poseduje dvokrevetne sobe i manji ležaj na razvacenje, trokrevetne sobe poseduju francuski ležaj i 1 manji ležaj 90*190cm i četvorokrevetne duplex sobe sa po dva ležaja u svakoj sobi. Sve sobe su sa terasama i garniturama za sedenje sa kojih se vidi more i zalazak sunca a tkođe imaju pogled na bazen. Sobe gledaju na zapadno-južnu stranu tako da sa terasa može da se uživa u prelepom zalasku sunca. U sobe se ulazi prvog dana posle 14 h  a sobe se napuštaju zadnjeg dana do 10h.. Odmah pored hotela se nalazi parking prostor koji je besplatan. AC gratis, Wi-Fi gratis.

Hotel poseduje: bazen veliki i mali bazen za decu, restoran sa otvorenom i zatvorenom baštom pored bazena, besplatan parking.

Sobe poseduju: klima (gratis), WI-FI (gratis), sef, kupatilo sa tuš kabinom, frižider , terasu sa garniturama za sedenje, servis soba na 3 dana, zamena posteljine na 3 dana ili na zahtev putnika i ranije.

TRENUTNO NEMA PONUDE ZA OVAJ SMEŠTAJ.

 

 
Fakultativni izleti : su uvek organizovani od strane lokalne turističke agencije koja je partner organizatora putovanja u letovalištu. Organizator putovanja nije u stanju da kontroliše kvalitet izvođenih fakultativnih programa i prema OUP nije odgovoran za njihovo izvođenje , te je putnik saglasan da sve svoje eventualne reklamacije i primedbe uputi direktno, na licu mesta, lokalnom organizatoru putovanja, odnosno nadležnim turističkim službama  zemlje u kojoj borave !
 
NAPOMENE:
Predstavnik je osoba koja je angažovana od strane organizatora putovanja ( ili lokalnog predstavnika)  prilikom dolaska i tokom boravka gostiju. Pored ličnog kontakta, koji je utvrđen prema nedeljnom rasporedu, svaki putnik u slučaju nagle potrebe ima mogućnost kontakta sa predstavnikom putem mobilnog telefona ili u prostorijama lokalne agencije – agenta. Sve važne informacije predstavnik ostavlja na info tabli, koja se nalazi na ulazu u objekat, ili na mestu koje je predviđeno za ostavljanje informacija u hotelima. U slučaju bilo kakvog problema vezanog za smeštaj, gosti su dužni da prvog dana boravka obaveste predstavnika o postojećem problemu.Predstavnik je dužan  da angažuje ljude koji su zaduženi za servis i da odklone nastale probleme, na vremenski period i brzinu odklanjanja problema organizator putovanja ne može da utiče (zavisi od dostupnosti dostupnih servisera u datom momentu). Putnici sve primedbe mogu da pismenim putem daju predstavniku agencije prvog dana (u dva primerka, svakoj strani po jedan potpisan od strane putnika i predstavnika organizatora putovanja,ovaj dokumenat jedini validan za odštetni zahtev putnika nakon letovanja).U sobe se ulazi prvog dana posle 14h, a sobe se napoštaju zadnjeg dana do 9h.Putnici za vreme boravka sami održavaju hiogijenu u sobama. Svu nanetu štetu sobama prilikom letovanja putnici su dužni da plate ino partneru ili vlasniku objekta.  Agencija zadržava pravo da od putnika izvrši potraživanje i naplatu nanete štete sobi ili objektu od nosioca ugovora putovanja i nakon povratka putnika u zemlji. Primedbe na smeštaj tokom i na kraju perioda letovanja, neće biti razmatrane.
Autobuski prevoz Organizovan je visokopodnim ili spratnim autobusima sa klimatizacijom, video i audio opremom.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski i isključivo na osnovu redosleda prijava . U izuzetnim situacijama možemo da „rezervišemo“ određeno mesto u autobusu ali samo za privilegovane osobe kao npr. invalide ili trudnice.
Na polazak naznačen u tabeli , treba doći najkasnije 20 minuta pre naznačenog vremena polaska. Tokom vožnje autobusom pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava  je najstrože zabranjeno.Pauze tokom putovanja se prave kod većih motela u razmacima od 3-4 sata.
Klimatizacija u autobusu tokom letnjih meseci daje odgovarajuću temperaturu za vreme vožnje, a samim tim podnosi komfor putovanja. Međutim tokom najvećih vrućina u julu i avgustu , hlađenje za neke osobe može biti nezadovoljavajuće.Organizator putovanja nije u stanju da predvidi dužinu zadržavanja na granicama radi pasoških i carinskih formalnosti niti da utiče na redosled prelaska autobusa na graničnim prelazima. Nakon dolaska autobusa u letovalište , zbog ograničenih uslova manevra , uskih ulica i saobraćajnih propisa, autobus će se parkirati što je moguće bliže smeštajnom objektu. Organizator nije u obavezi da obezbedi prevoz ili prenos prtljaga od/do mesta parkiranja autobusa do smeštajnog objekta.
UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora putovanja  licenca OTP 58/2014.